السبت، 25 مارس 2017

نجاة الصغيرة - قلبك راح فين

   

نجاة .. قلبك راح فين
كلمات عبد المنعم السباعي
اللحن .. كمال الطويل

قلبك راح فين  راح فين 

قلبك راح فين راح فين انا مش لاقياه
ولاشفت يومين في الحب معاه
قلبك  قلبك راح راح فين

قربك بيسعدني والقرب مافيش
وقليل بتوعدني وكتير ماتجيش

ياللي انت حبيبي وخايلني  بحبك
دي النار ياحبيبي ولا قسوة قلبك
يااغلي من العين .. راح راح فين
قلبك راح فين  راح فين انا مش لاقياه
ولاشفت يومين في الحب معاه
قلبك قلبك  راح  راح فين

لوعني هواك ويارتني ماشفتك
ظالمنَّي معاك من يوم ما عرفتك 


ياما قالوا عليَّ وقالوا لي  عليك
دي الفتنة أسية والحق عليك 


ياللي انت حبيبي وخايلني  في حبك
دي النار ياحبيبي ولا قسوة قلبك 


يااغلي من العين ..راح  راح فين
قلبك راح فين راح فين انا مش لاقياه 

ولا شفت يومين في الحب معاه  
قلبك قلبك راح راح فين 
 
تهجر وتهاجر والبعد يطول
وتفوتني يا غادر  ولا كلمة تقول 

يا حبيبي يا قاسي دوبت القلب 
يا فايتني وناسي عهدك في الحب

 ياللي انت حبيبي وخايلني بحبك
دي النار ياحبيبي ولا قسوة قلبك 

يا اغلى من العين  راح راح فين 
 
قلبك راح فين قلبك راح فين  
انا مش لاقياه 
ولا شفت يومين في الحب معاه 
قلبك راح راح فين

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق