الاثنين، 9 مارس 2015

لي رجاء عند جميع أصدقائي .. بقلم د.شهيرة عبد الهادي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..
لي رجاء عند جميع أصدقائي.. محدش يزعل مني .. لما .. مبردش على الرسائل .. لأن الرسائل .. معظم الوقت عندي مُعطَّلة ..كمان .. أنا مش كل وقت.. باكون على النت .. كمان الرسائل دي غدَّارة.. يعني مبتوضحش المقصود من الكلام والله ..ووحشة ومبتوصَّلش معنى الكلام الحقيقي اللي الواحد بيقوله.. كمان أقسم بالله .. ما بعرف أحكَِّم مقاييس عن طريق الرسائل أو الميل ولا باعرف أقرأ بحث لطالب على النت.. أقسم بالله .. ما بعرف أشتغل إلا في الورق المباشر أمامي ..عشان اعرف أكتب كل ملاحظاتي على الورق ..كمان عينيا بتوجعني.. يا جماعة أنا معنتش باشوف كويس على النت.. وكمان أن باكون عيانة في ساعات وأيام كتيرة .. يا ريت تعذروني ومتزعلوش مني.. أرجوكم.. وأنا أقدم أسفي واعتذاري لأي محترم ومحترمة لم أستطع الرد على رسائلهم .. الله لا يحرمني من تواجدكم الشريف ..
----------------------------------
د.شهيرة عبد الهادي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق