السبت، 27 ديسمبر 2014

وجيه عزيز انا المصرى new~1

     


أنا المصرى بغلبه وجبروته .. وطولة باله ..يدعبس ف الرزق عن ضحكه .. ويتمسح فـ أفا نكته.. ويتمسخر على حاله .. أزيح الهم باللقمه .. وادارى جروحى ف الهدمه .. وأقول فـ العشق مواله .. وفاكر فـ الضحى صلاة عصرى .. أنا المصرى أنا .. أنا المصري أنا .. أنا المصري.. أنا المصري .. أنا المصري بفنه وسنه وسكوته .. وانا اللى اديت واديت للحجر صوته .. و جلدي بلون الأرض شرقان .. واموت م الجوع وعمرى ما مت شبعان.. أموت م الجوع وعمري ما مت شبعان .. أموت ولسه النفس فيا عشان صبرى .. أنا المصرى أنا .. أنا المصري أنا .. أنا المصري.. أنا المصري بشكلى ولونى وبهمى .. أقول لده خالى ودا عمى .. واحبك عشان شبه أمى .. وأحكى فـ حالى و اتكلم .. وأقوم م النفضه و اتعلم ولا تبصش على عيبى ..أنا قلبى دنيتى و قصري ..أنا المصري أنا .. أنا المصري ..أنا المصري ..

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق