الأربعاء، 25 يونيو 2014

( مواقف حياتية ) هو ده مرض نفسي ولا اجتماعي بقى .. د.شهيرة عبد الهادي



مواقف حياتية
---------------
أنا مش عارفة : كل ما اطلب شخصيات مُعينة: عشان :اعيد عليها: يعني: بمناسبة: قدوم  شهر رمضان المبارك : أو : أسأل على ولادها: اللي: في الثانوية العامة: تقوم : ترد: عليا: وهي مغيرة نبرة صوتها : بتقول: أنا تعبانة تعبانة تعبانة وقلبي بيوجعني وتنت وتنت : وبعدين لما تسترسل في الكلام: تلاقيها: زي الجن والعفريت: وعدوانية الإسلوب كمان: وعاوزة ترغي وترغي وترغي وتقول وتقول : يعني: مش تعيانة ولا حاجة أهوو: وبترغي اهوو :واطلع أنا من المكالمة اللي قلبي واجعني من المناهدة :ووداني وجعاني من سماع الكلام والرغي: معرفش هي بتعمل كده ليه: خايفة من الحسد مثلاً: الحمد الله أنا في نعمة وفضل من الله: ولا ده مرض نفسي عندها ولا مرض اجتماعي ولا إيه : أنا معرفش الناس جرالها إيه: والله لسة ربنا حيورينا : عشان احنا مسلمين بالإسم ويس :حسبنا الله ونعم الوكيل:
---------------------------
د.شهيرة عبد الهادي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق