الخميس، 9 يناير 2014

مواقف حياتية ( لا أريد أن أخسر أحداً ) ........... بقلم د.شهيرة عبد الهادي




أنا مش عارفة .. بجد.. محتارة.. في الظاهرة دي .. بمجرد سؤال شخصية ما ..عن معنى ما كتبته هذه الشخصية من تعليق على أحد منشوراتي مثلا .. والسؤال بيكون استفهامي والله العظيم .. أو طلب من هذه الشخصية أن توضح ما تكتب.. أو مجرد أي اختلاف بسيط جداً في النقاش بيني وبينها وبإسلوب مهذب جداً .. ألاقي رد فعلها .. علطول .. هو .. عمل .. بلوك .. لي .. بجد .. أنا .. بازعل ..لما باخسر حد.. وبجد .. مش معقول .. نكون .. إحنا بالشكل ده .. لأن المفروض إن إحنا شخصيات وصلنا لمستوى معقول يعني من التفكير .. حتى اللي يبعت لي رسالة وانا مردش عليه ..لأن الرسائل عندي مُعطَّلة .. يعمل لي بلوك .. بجد ..مش معقول.. وبجد ..مش عارفة .. سنة 2014 مـ دي بادئة معايا  بداية مش ولابد ..عمالة تخسرني كده من الأصدقاء وأشياء آخرى ..مش عجباني بجد ..لا أريد أن أخسر أحداً ..
---------
د.شهيرة عبد الهادي 
 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق