الجمعة، 22 نوفمبر 2013

♫ محمد أمين ♫ نور العيون يا شاغلني

نور العيون يا شاغلني غيرت ليه أحوالك ..حرام عليك تهجرني عشان كلام عزالك ..ده اللي قالولهلك عني قالوهلي عنك ..حالفين لا يخدوك مني يا خوفي منك ..وأزااااااااااااي وأزااااااااي أزااااي ..وأزاي هأعيش أنا خاااالي بينك وبين عزااااالي ..تعالي يوم وأصفي لي.. ده أنته الحبيب الغالي.. تهجرني ليه وأنا طول عمري هايم في هوااااااك ..والعمر يجري وأنا قلبي مستني رضاااااك .. عايش بحبك وغرااااااامي فوق غرااااام ..غايب وصورتك قدامي كلها أحلااااااااام ..وبس ليه طبعك كده ..ده كتير عليا كل ده..وعد كاااااااااان مكتوب لنا عزول وفرق شملنا ..وأزااااااااااااي وأزااااااااي أزااااي ..وأزاي هأعيش أنا خاااالي بينك وبين عزااااالي ..تعالي يوم وأصفي لي.. ده أنته الحبيب الغالي ..الوجد زاد والقلب عليل ..وكل شيء يرضيك يرضيني ..والصفح منك يبقي جميل لو كنت تعطف يوم وتجيني ..وتقولي مين اللي قساااااك يمكن أكون مظلوم وياااااااااك .. يجي عزولي ويكيدني وتصدقه وتكدبني ..وأزااااااااااااي وأزااااااااي أزااااي ..وأزاي هأعيش أنا خاااالي بينك وبين عزااااالي ..تعالي يوم وأصفي لي ده أنته الحبيب الغالي..
---------------
كلمات حسين السيد 
ألحان محمد عبد الوهاب
غناء محمد أمين 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق