الأحد، 17 نوفمبر 2013

حكاية غرامي ........... فريد الأطرش


حكاية غرامي حكاية طويلة ،، بدايتها ذكري الليالي الجميلة ،، وحرماني منهاااااااااااااا ما بين يوم وليلة ،، ماليش يد فيها ،، ماليش فيها حيلة ،، كتبها زماني عليا ،، بدمي وبدموع عينيا ،، حكاية غرامي حكاية غرامي حكاية طويلة ،، مرت بنا الايام تجري ،، نشرب الحب ونسقيه ،، أبيع لمين  باقي عمري ،، ويرجع الحب ولياليه ،، عشنا في فرحة وأمااااان ،، كان أملنا نعيش كمااااااان ،، بس ما رضيش الزمااان ،، قلبي حبه زي قلبه للنهاية ،، وأنحرمنا وأنظلمنا من البدايه ،،كتبها زماني عليا بدمي وبدموع عينينا ،،حكاية غرامي حكاية غرامي حكاية طويلة ،، يا حبيبي قلبي بيدعيلك ،، تسلم لي ويسلم لي شبااااااابك ،، لك وحدك أبكي وأغني لك يا حبيبي ،، يا حبيبي في هناك وعذابك ،، واشوف جمالك في الضني ،، أقول ياريتني كنت أناه ،، ماليش حبيب غيرك وحدك ،، وماليش حياة أبدا بعدك ،، حبيبي سلاامتك سلامة إبتسامتك ،، تنور حياااااااتي ،، وتطفي أهااااااتي ،، أهااااتي ،، أهااااااااتي ،، ياحبيبي مهما قاسيت الويل ،، خسارة في الدنياا دمعك ،، أنا بالامل نورت الليل ،، لما أنطفي شمعي وشمعك ،، أنا وأنته كنا قبل دبلت شفايفها ،، يا دنيا عندي أمل نرجع ونقطفها ،، ما تفرقيش في قلوب بتحب ،، ولا تحرميش حبيبين من الحب ،، يا تصبريني علي الحرمااان ،، يا ترجعيلي ليالي زمااااان ،، ليالي جميلة ،، ولكن قليلة  ،،حكاية غرامي حكاية طوييييييييله

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق